תפריט
מדיניות ביטול

יוגה ערבה 2015
אהלן אהלן הפקות בע"מ
מדיניות ביטול עסקאות

מדיניות ביטול העסקאות מבוססת על תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010. אנו ממליצים בחום לקרוא את תנאי הביטול לפני כל ביצוע עסקה.

פרק הזמן בו ניתן לבטל עסקה הוא 14 יום מרגע ביצועה ובלבד שהביטול יעשה פחות מ 7 ימים קודם למועד תחילת השירות.
בפרק הזמן בו ניתן לבטל עסקה יחויב המבטל בדמי ביטול של 5% מערך העסקה אך לא יותר מ 100 ₪
בפרק הזמן שלאחר 14 יום ממועד ביצוע העסקה או ב 7 הימים קודם למועד תחילת השירות לא ניתן לבטל אותה כלל.

לצערנו, לא ניתן לבטל עסקאות רטרואקטיביות לאחר שהמזמין לא הופיע לקבל את השירות (NO SHOW).

לבירורים נוספים אנא פנו למשרדי אהלן אהלן הפקות בע"מ
טלפון : 08-6326508
פקס : 08-6326632
דוא"ל : office@desertashram.co.il

לקריאה נוספת גלשו לאתר משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה או בטלפון 1-800-800-132

עסקה הינה כל הזמנה מאושרת שהתקבלה על ידינו. בין שהשרות בה טרם סופק , מסופק ברגעים אלה או סופקו בעבר, ולכן מדיניות ביטול עסקאות תחול עליה. הזמנה מאושרת תחשב הזמנה שאמצעי תשלום סופק עבורה, בין שנסלק או טרם נסלק בחברות הסליקה.
הזמנתם וסיפקתם אמצעי תשלום - בצעתם עסקה.
הזמנתם וטרם סיפקתם אמצעי תשלום - טרם בצעתם עסקה וטרם שוריין לכן מקומכם (כלומר אנו רשאים למכור את מקומכם לאדם אחר)

פרק הזמן הלוקח לקבלת החזר כספי
ביטול עסקה שנסלקה וקבלת החזר כספי מלא או חלקי תבוצע בפועל תוך 30 יום ממועד מתן האישור לביטול העסקה על ידי חברת אהלן אהלן הפקות בע"מ. עמלות שונות הנגבות על ידי גופיי סליקה שונים כגון חברות האשראי או אתרי אינטרנט לא יוחזרו ובכל מקרה של תביעות וטענות על סכומים אלה יש לפנות ישירות לחברות הסולקות. במקרים בהם העסקה שולמה על ידי כרטיס לחיוב מיידי בחשבון הבנק (כרטיס שאינו כרטיס אשראי) כמו כרטיס דירקט למשל עלול לקחת הזיכוי עד 45 יום וזאת בהתאם לנהלי חברות האשראי ועל פי נוהלי החזר כספים הנהוגים בחברות אלה.

דוגמאות להבהרה
חשבנו שיכול להיות נחמד לתת כמה דוגמאות על מנת להבהיר את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010

שיווה ושקטי הזמינו חדר זוגי מפנק 30 יום מראש. מזל טוב! סכום העסקה כולה הוא 500 ₪
עשרה ימים לאחר ביצוע העסקה הם נאלצים לבטל. עצוב אבל אין מה לעשות. אנו נכבד את הביטול ונחייב אותם רק בדמי ביטול של 5% מערך העסקה כולה כלומר 25 ₪

חודשיים אחר כך שיווה ושקטי שוב מזמינים חדר זוגי מפנק 14 יום מראש. שוב סכום העסקה הוא 500 ₪ . כולנו ממתינים לראותם אך גם הפעם נאלצים שיווה ושקטי לבטל 5 ימים קודם למועד תחילת האירוח. הפעם לצערנו אנו לא יכולים לאשר את הביטול ואם כל הצער שבדבר אנו נאלץ לחייב אותם בכל ה 500 ₪ שהם 100% מסך ההזמנה. (והרי כתוב : "... ובלבד שהביטול יעשה פחות מ 7 ימים קודם למועד תחילת השירות.

עברו שבועיים, שיווה ושקטי שוב מתקשרים ומזמינים חדר זוגי מפנק 30 יום לפני המועד ושוב סכום העסקה 500 ₪ .15 יום לאחר ההזמנה הם מתקשרים לבטל. לצערנו עברו 14 הימים שבהם ניתן לבטל ולכן נאלץ לחייב את שיווה ושקטי במלאו הסכום.

שוב עברים חודשיים ושוב שיווה ושקטי מזמינים חדר זוגי מפנק 30 יום מראש. שוב סכום העסקה הוא 500 ₪ אך הפעם הם הזמינו את החדר בכרטיס אשראי. אנו כבר ממש ממש ממתינים להם ומאוד רוצים לפגוש אותם אך אוי! שוב הם נאלצים לבטל 7 ימים לאחר הזמנתם. לא נורא. (אגב...יכול להיות שזה זמן טוב לקחת את שיווה ושקטי היקרים לשיחה בנושא לקיחת התחייבויות אבל זה סיפור אחר...). כזכור ב 14 יום הראשונים אנו כשומרי חוק מאפשרים לבטל אך הפעם בגלל שהעסקה בוצעה בכרטיס אשראי (עליה יש עמלה מחברת האשראי) דמי הביטול יהיו 5% בתוספת 2% שאותם גובה חברת האשראי כלומר 35 ₪ דמי ביטול.

בהתראה של יום הודיעו שיווה ושקטי כי הם באים מחר. באופן פתאומי ומפתיע הם התקשרו לבטל שעתיים לאחר ביצוע ההזמנה. אנו מצטערים אבל בגלל שהעסקה מתרחשת כולה בתחום 7 הימים הקודמים למתן השירות אנו לא נוכל לאשר לשיווה ושקטי לבטל את העסקה.

בסוף שיווה ושקטי הגיעו ונהנו ומאז הם חוזרים אלינו כמעט פעם בחודש... חמודים...